Dekorace do pokoje #1

0:38

Dneska jsem měla publikovat článek dekorace do pokoje #1 ,ale já na to zapomněla ,takže stávám v 6 ,abych to do 7 hodin stihla a článek publikovala .Nápadů mám spoustu ,ale vybrat ten pravý je u mě docela problém ,takže se kouknu na můj Pinterest a tam pro Vás něco najdu :) .

Konec povídání a jdem na to ! 

 1.DIY 
,,Lapač snů´´ Je to velmi lehká dekorace a hlavně krásná .Také by se hodila do provensal stylu ♥ .Bílá ,růžová a hnědá úplně super kombinace :) .

2.DIY 
Písmenek není nikdy dost !Třeba na dveře pokoje nad postýlku dětskou ,nebo i jako stojánek na knihy .Je spoustu nápadů jak písmenka využít někdy určitě bude článek ☺ .
Lehké Diy a tak krásné ♥ .Karton ,tužka a pravítko ,pak nůžky .No ,a pak je to už jen na Vás .Jak si písmenko vyzdobíte .Tady je to dělaný temperami a tužkou s gumou .

 3.DIY 
Je hitem letošního léta !Labutě ,jednorožci ,páčkové,.... Určitě jste si mohli všimnout .Sice je to trošku těžší Diy ,ale pro milovníky tvoření je to hračka ! 


Nesmím zapomenout že letošní léto přináší spoustu barev ,ale hlavně pastelové barvy ,jako je třeba světle růžové ,bílá světle modrá ,světle fialová,a světle zelená .

Také nic nezkazíte klacíky z lesa ♥ ,

Hezký zbytek dne ♥ .Vaše Elen ♥


You Might Also Like

0 komentářů