Maneki Neko

16:00


Je soška ,která pochází z Japonska .Je často vyrobena z keramiky .Lidé věří ,že tato soška by měla přinést štěstí a bohatství .V japonštině Maneki Neko je v překladu Pozvaná kočka .Kočička má ruku .Podle druhu kočičky ,tak se dá rukou hýbat .Hýbání pacičkou dává pokyn k pozvání .Říká s e,když kočička zvedne pravou tlapku ,tak přitahuje peníze a když levou tak zákazníky .Kočička mívá na krku vždy červený obojek s rolničkou .

Tuto kočičku hodně spatříte před obchody ,nebo v obchodech ,ale také v restauracích .V Čechách to lidé mají hodně doma ,krámcích a bistrech .


PS: Já sama jí mám a jsem s ní velmi spokojená .Koupila jsem ji na jednom internetovém obchodě .Mám ji velikou 17,5 cm .A mám ji na baterky .Ale myslím si ,že se dá koupit i na tržnicích .


Vaše Elen ♥ .






You Might Also Like

0 komentářů