ASIE

0:00



Dneska bych Vás chtěla seznámit s příběhem ,proč jsem na blog přidala novou rubriku Asie .




První článek vyšel 5.2 ,to už je dlouhá doba (skoro dva měsíce) a já jsem dřív vydávala články v pátek ,ale ne pravidelně .Po nějakém čase jsme se rozhodla ,že budu vydávat články z rubriky Asie každý pátek .A tak se stalo .Už je na blogu 7 článků .


No a teď k tématu :Proč  jsem přidala na blog rubriku Asie ?


K nám na vesnici se přistěhovali Vietnamci .Později si založili  krám a já jsem se s nimi začala kamarádit .Později jsem s nimi i začala cestovat .Dokonce jsem se i naučila mluvit vietnamsky a vařit vietnamská jídla .Byl to pro mě velký začátek .Ale zvládla jsem ho !Později jsme si založila blog .Na blog jsme přidávala hodně  DIY .No a za nějakou dobu jsem přidala rubriku Asie a cestování (tipy na výlety) .Ale teď se rubrika Asie hodně rozjela .Myslím si ,že i rubrika cestování ,není moc špatná .Tímto bych tento článek ukončila .Pro větší info pište do komentu na blog ,nebo do zpráv na facebook .Ráda odpovím .





Loučím se s Vámi .Vaše Elen ♥ .

You Might Also Like

0 komentářů