Silvestr 2016

0:00

Dneska jsem se rozhodla ,že napíšu článek o Silvestru :) .Pořízené fotky  jsou z loňského roku .







Ještě na závěr .Dnes jsem zvolila jiné písmo :) .Snad se Vám bude líbit a budete spokojení .Změny musí být !Kdo mě začal sledovat teď ,nebo v průběhu prosince ,mohl si všimnout ,že jsem vydávala články ve středu a v pátek .Teď už to tak nebude .V pátek jsem vydávala jen kvůli Vánocům ,aby jste měli dost nápadů a typů na dekorace .Nyní budu vydávat každou středu !Ale nebojte se ,když se bude blížit nějaká akce ,Jaro,Léto .. ,bude speciální článek ,který bude vždy v pátek !O speciálním článku Vás budu vždy informovat na Fb stránce a také na blogu v nějakém článku :) .A také jsem slíbila videa po Novém roce .To také dodržím ! Video bude vždy jedno do měsíce.Někdy natočím jich třeba víc ,takže budou třeba dvě ,tři ..do měsíce .Podle času :) .Video bude vycházet v pátek na konci měsíce :) .



Doufám ,že se Vám tento článek líbil a nezapomeňte mě sledovat na Fb a také i na youtube


Loučím se s Vámi .Vaše Elen .


PS:Ještě bude článek ve středu Silvestr :))


You Might Also Like

0 komentářů